środa, 23 kwietnia 2014

Sałatka z łososiem, ziarnami słonecznika przybrana truskawkami !

Przepis na pyszną sałatkę z łososiem.
Lekka sałatka idealna na poświąteczny lunch ;)



Składniki :
- mix sałat (pół opakowania ja użyłam tego z Biedronki z rukolą)
- pestki dyni 2 łyżki
- pestki słonecznika 2 łyżki
- 4 truskawek 
- 5 pomidory koktajlowe
- filet z łososia
- oliwa z oliwek
- bazylia
- sól, pieprz,czosnek, zioła prowansalskie lub inne przyprawy według uznania

Przygotowanie:
1.  Łososia kroimy, przyprawiamy wybrani przyprawami i podsmażamy aż będzie zarumieniony.
2. Do miski wrzucamy sałaty, kroimy pomidory, dodajemy pestki dyni i słonecznika.
3. Przestudzonego i usmażonego łososia dodajemy do sałaty.
4. Przyozdabiamy truskawkami.
5. Dokładnie mieszamy do połączenia składników.

*Według mnie nie trzeba dodawać oliwy. Mi wystarczyła ta ze smażenia łososia. Aromatyczna idealnie wkomponowała się w smak sałatki.

Mam nadzieje, ze spodoba Wam się ten przepis ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz