wtorek, 4 marca 2014

Grzane wino !

Choć zima ustępuje a na dworze robi się coraz cieplej postanowiłam podzielić się z Wami moim ulubionym przepisem na grzane wino !


Do przygotowania potrzebne nam będą następujące składniki:
- wino czerwone półsłodkie
- jedna połówka pomarańczy
- kilka goździków
- rodzynki
- miód


Przygotowanie ( dwa grzańce) :
1. Pomarańczę kroimy w plastry i wbijamy w nie goździki.
2. Do rondelka wlewamy dwa kieliszki wina, dodajemy pomarańczę z goździkami, rodzynki i miód.
3. Pilnujemy aby nie doprowadzić wina do wrzenia.
4. Podajemy w dowolnych kieliszkach. 
I gotowee !;)






Mam nadzieję, że podoba się Wam ten przepis! A może macie jakieś swoje ulubione przepisy ? Koniecznie dajcie mi o tym znać ;-)
Miłego dnia !

2 komentarze:

  1. Super przepis , mam nadzieję, że nie obrazisz się za podlinkowanie Twojego przepisu w ostatnim poście o winie
    pozdrawiam cieplutko Try to design

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie. jest mi bardzo miło ;)

      Usuń