sobota, 15 czerwca 2013

Wafle z kremem mlecznym i czekoladowym!

Szybki i łatwy przepis na wafle ! :)

Składniki:
400 g masła (miękkiego)
1/4 szklanki cukru
140 ml mleka
300 g mleka w proszku
2 łyżki kakao (prawdziwego)
4 wafle

Przygotowanie:
1. Mleko przelewamy do rondelka dodajemy cukier i podgrzewamy aż cukier się rozpuści.
2. Studzimy mleko.
3. Masło ucieramy na masę i powoli dodajemy ostudzone mleko.
4. Następnie dodajemy mleko w proszku dalej miksując.
5. Masę dzielimy na dwie części do jednej dokładamy dwie łyżki kakao i dokładnie mieszamy.
6. Na pierwszy wafel wykładamy część masy z kakao,wafel, masa mleczna, wafel, masa kakao,wafel.
7. Wkładamy do lodówki na 2-3 godziny i gotowe :)





Smacznego !
zapraszam do polubienia mojej strony na fb :)
Photoslovecooking on facebook

13 komentarzy:

  1. Fajna przekąska dla dzieci, dobrze aby maluchy mogły aktywnie pomagać przy przygotowaniu takich posiłków. Dzieci to lubią.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie domowe wafle smakują o wiele lepiej od tych ze sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. drukuje sobie ten przepis i na pewno zrobie!;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybkie, proste i smaczne, z wszystkimi dodatkami jakie nam się zamarzą, a te Twoje - szczególnie mi się podobają, warte podpatrzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Strasznie lubię takie wafle domowej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sory za dygresję, ale "strasznie" to można nie lubić !!! Natomiast lubić można BARDZO...

      Usuń
  6. smak dzieciństwa, mojej koleżanki mama zawsze takie robiła jak przychodziłam do nich do domu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. o mniam ! szkoda ze się odchudzam ;c

    OdpowiedzUsuń
  8. i jak tu się odchudzać?? :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja Mama robi takie wafle! Ależ ja je uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. W życiu nie jadłam tak smacznych wafli.
    Mniammmm :)

    OdpowiedzUsuń