sobota, 22 czerwca 2013

Tartaletki z mascarpone i truskawkami !

Dziś idealne ciasteczka na upalne dni, lekkie, smaczne i proste w przygotowaniu ;)


Składniki :
ciasto:
150 g mąki
50 g cukru
50 g masła (zimnego)
1 jajko
szczypta soli

krem:
150 g serka mascarpone
100 g śmietany
cukier waniliowy

dodatkowo:
truskawki
czekolada

Przygotowanie:
1. W misce mąkę, cukier, jajko, masło i sól łączymy w jedno.
2. Zagniatamy ciasto, szybkimi ruchami.
3. Owijamy folią i wkładamy do lodówki na około 1 godz.
4. Ja robiłam w sylikonowych formach, dokładnie oblepiamy foremki ciastem.
5. Pieczemy około 20-25 minut w 180 stopniach.
6. Studzimy je na kratce.
7. W tym czasie robimy krem. Ubijamy śmietanę z cukrem waniliowym, dodajemy mascarpone, dalej mieszając aby uzyskać jednolitą masę.
8. Wystudzone tartaletki dekorujemy masą, ja do dekorowania użyłam szprycy do dekorowania tortów.
9.  Dekorujemy truskawkami i startą czekoladą.






Smacznego!

13 komentarzy:

  1. To ja bym poprosiła o całą tacę takich ciasteczek z dostawą pod mój nos!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm, uśmiechają się do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pychotka, witam pingerowa koleżanko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ pyszności <3 I jak tu dbać o linie przed pokazaniem się w bikini na plaży :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Co za pyszności aż ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Człowiek patrzy i się od razu robi głodny;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki łatwy przepis na ciasto? O matko, chyba w tym tygodniu sobie takie zrobię, tez z trukawkami, ale z innym kremem :) Rany, ale mi smaka narobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale mi smaka narobiłaś:))
    zapraszam do mnie w wolnej chwili:)
    www.wmarcunawiosne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. boskość! Super wyglądają, te truskawki dodają tyle uroku :D

    OdpowiedzUsuń
  10. pyszności! cieszmy się truskawkami !

    OdpowiedzUsuń