środa, 26 czerwca 2013

Książka ! - Ciasta i ciasteczka Siostry Marii

Pokazywałam Wam już jedną książkę kucharską, dziś czas na kolejną. Dostałam ją niedawno, od razu postanowiłam ją przetestować :)

Pierwszą książką z ciastami, którą kupiłam były to przepisy siostry Anastazji. Ciasta w różnych poziomach trudności, od banalnych po trudniejsze.
Ale dziś o książce Siostry Marii. Przepisy są dokładnie opisane, zdjęcia są bardzo ładne :) Z pewnością przygotuję z niej jeszcze nie jedno ciasto ;)



Pierwszym ciastem, które przygotowałam było Ciasto z ptasim mleczkiem, które mieliście okazje zobaczyć parę dni temu :)
Z pewnością kupiła bym jeszcze jedną książkę z tej serii :)

9 komentarzy:

  1. Posiadam 4 książki z tej serii i jestem bardzo zadowolona, przepisy naprawdę wychodzą rewelacyjnie i pysznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba zainwestuję w taką książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne książki, ostatnio je przeglądałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja kupiłam księgę ciast siostry Anastazji - polecam!
    ponad 400stron, a kupiłam ją za 40zł - mimo, że w wielu księgarniach ceny dochodzą nawet do 60zł...

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepisy siostry Anastazji-znam i jest świetna!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. znam,znam-mam jedną starszą wersję;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog, zapraszam do mnie! :)
    wikson-wikson.blogspot.com
    +zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. siostry szaleją w kuchni widzę ;D

    OdpowiedzUsuń