poniedziałek, 17 czerwca 2013

Fast breakfast 5 - jajko zapiekane w bułce !

Kolejne śniadanie z serii :) Zazwyczaj rano mamy mało czasu oto pomysł na szybkie śniadanie, które nie sprawi trudności nikomu :)


Skład:
jajko
bułka
plaster szynki
plaster sera żółtego
przyprawy do smaku

Przygotowanie:
1. Bułkę rozcinamy delikatnie z góry, wybieramy trochę środka bułki.
2. Kroimy w kosteczkę ser i szynkę, wkładamy do środka.


3. Rozbijamy jajko i wylewamy do środka.
4. Zapiekamy około 15 minut :)


Smacznego!

 Zapraszam Was do polubienia mojej strony na facebooku !:)

10 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy nie przygotowywałam takiego jajka :) Chyba je jednak zrobie, ale w wersji bez szynki tylko z pieczarkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo efektownie to wygląda, a i zapewne smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sprawa, można zrobić takie Tacie na jego święto:) Tak mi się jakoś skojarzyło..

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne śniadanko! Robiłam niedawno coś podobnego, ale w środku zapiekałam jajecznicę. Pychotka!

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo, to może być pyszne! :)

    OdpowiedzUsuń