czwartek, 6 czerwca 2013

Fast breakfast 3 - tosty francuskie !

Co jakiś czas będą się pojawiać posty z serii " Fast breakfast" . Dziś pomysł na szybkie śniadanie to tosty francuskie inaczej po prostu znane jako chlebek w jajku :)
To szybkie i smaczne śniadanie, które bez trudu przygotuje każdy :)


Składniki:
- 2 jajka
- szczypta soli, ziół do smaku
- pół łyżki masła
- chleb lub bułka
* jako dodatek ja podaję z keczupem, bazylią i rukolą :)

Przygotowanie:
1. W głębokim talerzu rozbić jajka, wymieszać jak na omlet dodać zioła.
2. Na małym ogniu rozgrzać patelnie z masłem.
3. Chleb umoczyć w jajku z obu stron i położyć na rozgrzanej patelni.
4. Przyrumienić z obu stron i gotowe :)







Smacznego!

16 komentarzy:

  1. Rzeczywiście szybkie i smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś jak spróbowałam u znajomej takich tostów to później mama codziennie robiła, przeważnie na kolację :) Pyszne są, jadłam lekko posolone :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Apetycznie wyglądają :))) Mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I można je jeść na wiele, wiele sposobów, od słodkich dodatków, po wytrawne warzywa i sosy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest smak mojego dzieciństwa ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam! i koniecznie z ketchupem, bez niego nie zjem :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie szybkie i pysznie, z ketchupem nie jadłam, ale zawsze warto spróbować czegoś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  8. mniam mniam ale smakowitości:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. o, też ostatnio robiłam, tylko przed zanurzaniem w jajku, maczałam jeszcze w mleku, a później posypałam cukrem pudrem, ot tak na słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też kiedyś takie jadłam, dzięki za przypomnienie;))
    zapraszam na konkurs z Merg!
    http://roxannefashionandbeautyblog.blogspot.com/2013/06/wygraj-bon-na-zakupy-do-sklepu-merg.html

    OdpowiedzUsuń
  11. zrobiłam! i od dziś to moje ulubione śniadanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mmmmmm yummy!!!! I really like!

    like your blog. what about following each other??..

    http://www.ilmiopiccolocapricciobyfabiola.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię takie tosty :) tu masz link do ciasteczek :) http://fabrykakulinarnychinspiracji.blogspot.com/2012/11/herbatniki-z-dzemem.html

    OdpowiedzUsuń