poniedziałek, 24 czerwca 2013

Ciasto z ptasim mleczkiem !

Gdy zobaczyłam to ciasto w  jednej z książek, pomyślałam, że od razu je zrobię. Nie wymaga dużego nakładu pracy a wygląda apetycznie ;) i jeszcze lepiej smakuję!


To jedno z najlepszych, jak nie najlepsze ciasto jakie ostatnio robiłam !

Składniki:

- biszkopt

Ptasie mleczko:
- 2 szklanki śmietany
- 1 opakowanie "Śnieżki"
- 2 galaretki( najlepiej malinowe ja użyłam truskawkowe)

Poncz:
- sok z cytryny
-2 łyżki cukru

Dodatkowo:
- migdały
- czekolada

Przygotowanie:
1. Biszkopt kroimy na dwie części.
2. Galaretki rozpuszczamy w niepełnej szklance gorącej wody, czekamy aż przestygną.
3. Śmietanę ubijamy mikserem powoli dodając "śnieżkę".
4. Powoli dodajemy wystudzoną galaretkę, dalej miksując na niskich obrotach do uzyskania jednolitej masy.
5. Odstawiamy masę do lodówki na około 25 minut.
6. Biszkopt polewamy delikatnie ponczem.
7. Większość masy wykładamy na biszkopt tak aby zostało nam jeszcze na ozdobienie.
8. Przekładamy drugą częścią biszkoptu.
9. Dekorujemy resztą masy, posypujemy płatkami migdałów i tartą czekoladą.





Smacznego!

16 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ptasie mleczko, jest takie delikatne jak chmurka, dlatego takie ciasta jak Twoje również uwielbiam, w ogóle się nie czuje, że się je zjadło^

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę koniecznie wypróbować ten przepis! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno Ci posmakuje :P a przygotowanie bardzo proste :P

      Usuń
  3. Mniam! Wygląda wspaniale! Ja mam za sobą tylko robienie sernika na zimno, który mi nie wyszedł, więc raczej nie wezmę się za robienie takiego ciasta z ptasim mleczkiem ;)

    buziaki, F.
    www.furiosus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. łatwo, szybko i smacznie -super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozkoszne ciacho, został kawałek dla mnie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super ciasto ! Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam
    myszkagotuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm This looks so good
    Thnx for sharing
    Your blog is very inspiring
    I'm following you now gc
    Hope you can follow back!

    Lots of love,

    April Fashionreports
    www.freakdelafashion.com

    OdpowiedzUsuń
  8. o matko alez bym takie cudo zjadla! szkoda ze nie mieszkasz gdzies obok mnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka smietana xd ? 36%

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie jaką śmietanę????

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie jaką śmietanę????

    OdpowiedzUsuń